Elämäni Aurinko pieni espanjanvesikoiratyttö syntyi 14.6.2007!

680500.jpg

Tyttönen on nyt kahdeksan vuorokauden ikäinen. Se elelee Hilda-emon hoivissa neljän sisaruksensa kanssa. Pennut voivat hyvin ja kasvavat nopeasti. Pennut ovat tuplanneet painonsa vajaassa viikossa, eivätkä meinaa enää mahtua keittiövaa'alle. Hilda on huolehtivainen ja hellä emo. Se ruokkii ja puhdistaa pentujaan kärsivällisesti. Pennut imevät terhakkaasti ja käyvät koviakin taisteluita parhaista nisistä. Pentulaatikon vieressä istuessa vierähtää tovi jos toinenkin pieniä elämänalkuja ihmetellessä. Tai eiväthän ne enää ole edes pieniä, sillä kaikki painavat yli puoli kiloa. 

Viime viikot on mennyt pennun nimeä miettiessä. Minä saan toisen mustista nartuista. Ystäväni valitsee myöhemmin itselleen paremmin näyttelyyn sopivan nartun ja minä saan jäljelle jääneen. Nimi on mietityttänyt paljon. Monenlaisia nimiä on pyörinyt mielessä. Kasvikirjakin on selattu läpi, kun elättelin toiveita luontoon liittyvästä koiran nimestä. Olin pitkään Ruska-nimen kannalla, kun luulin saavani ruskean nartun. Mutta kun syntyikin vain mustia narttuja, aloin epäillä, käykö mustalle koiralle nimeksi Ruska. Kyllähän se ehkä kävisi, mutta päädyin kuitenkin miettimään nimeä mustalle nartulle. Tällä hetkellä olen Mokka-nimen kannalla. Toiseksi nimeksi tulee Aurora, sillä koirastahan tulee minun Elämäni Valo. Normaalioloissa tietenkin käytän kutsumanimenä vain Mokkaa. Jos mieleni ei muutu, niin koirastani tulee Mokka-Aurora. Alla on pari kuvaa mustista nartuista, joista toinen on siis tuleva pentuni.

680498.jpg

680499.jpg